Hoe ik mijn muren gedecoreerd heb

09:43 The DIY Life 0 Comments

Vandaag komt een iets persoonlijker artikel dan normaal, ik geef jullie namelijk een kijkje in mijn kamer, want ik laat jullie zien hoe ik mijn muren gedecoreerd heb. Iemands kamer zegt veel over die persoon, en zo geef ik jullie door dit artikel een beetje de indruk van wie ik ben. Ik hoop dat je het leuk vindt!
Mijn kamer heeft een aantal hoeken en schuine plafonds. Nee ik slaap niet op een zolder, maar ik woon in een huis van iets meer dan 100 jaar oud. Onder één van de schuine muren heeft mijn vader jaren geleden zelf een schuine kledingkast voor mij gebouwd, waar ik nog elke dag dankbaar gebruik van maak. Op de kastdeuren heb ik een quote geplakt (ik ben gek op quotes), en ook gekleurde papiertjes met Bijbelteksten of andere quotes er op.
Op de andere schuine muur heb ik allemaal liefdesbrieven hangen (vastgemaakt met leuke washi tape) die mijn vriend voor me heeft geschreven. Ze hangen boven mijn bed, en zo kan ik er elke dag naar kijken en af en toe neem ik eens de tijd om ze te lezen!
Toen ik net met de blog begon had ik een DIY waarbij ik zelf een quote op een canvas doek heb gemaakt met washi tape, verf en een oude sok. (Plak de letters van de quote af met washi tape, doe wat verf op een schaaltje en dep met een sok de verf op je canvas. De sok geeft een mooie structuur aan het geheel). Deze heb ik nog steeds op mijn kamer hangen, al dacht ik er laatst over na om hem een ander plekje te geven, maar voorlopig hangt hij nog even hier!
Mijn vriend en ik zijn samen naar musea geweest, uit eten, en hebben elkaar veel kaarten gestuurd. Ik heb op mijn kamer een hart (van de Action dacht ik) hangen met daaraan alle kaartjes. Het is lekker kleurrijk (ik hou van kleur) en ik kan altijd terug kijken welke kaarten hij gestuurd heeft en ze er af pakken als ik ze wil lezen.
In een artikel van een tijdje geleden heb je kunnen zien hoe ik houten slingers van de Action een make-over heb gegeven met scrapbook papier, washi tape en meer. (Klik hier om dat artikel te lezen) Deze slinger heb ik nog steeds op mijn kamer hangen, en straalt veel kleur en vrolijkheid uit.
Tot slot heb ik één muur in mijn kamer grijs geverfd, waar ik een schilderij op heb gehangen die mijn opa geschilderd heeft. Mijn opa leeft al jaren niet meer, en ik ben dan ook erg dankbaar met deze tastbare herinnering aan hem.
Have fun!
Tessa





Wat je misschien ook leuk vindt:

Hoe ik mijn muren gedecoreerd hebThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.