DIY van de maand februari

09:50 The DIY Life 0 Comments


De maand februari draait vooral om de liefde, en dan heb ik het natuurlijk over Valentijnsdag. Een heel aantal jaar geleden had ik als puber de droom om een mysterieus briefje van in mijn kluisje te krijgen. Inmiddels ben ik getrouwd en hebben we samen een dochter. Hoe je relatie of single-leven er nu ook uitziet, je kunt altijd iets maken voor iemand die veel voor je betekent. Ik help je alvast een eindje op weg!

Zoals je misschien wel weet, ben ik in oktober een webshop gestart. Alles in de webshop maak ik zelf of stel ik zelf samen. Je shopt bij mij niet alleen voor jezelf, maar ook voor anderen, want van elke bestelling die jij plaatst, gaat het grootste bedrag naar het goede doel. In januari stond de Voedselbank centraal en in februari is het goede doel Stichting MS Research.

Aan het begin van elke maand zul je op deze blog de DIY van de maand voorbij zien komen. Dat is een DIY die we samen kunnen maken. Het is helemaal vrijblijvend en je hoeft je niet aan te melden. Misschien heb je alle materialen wel in huis, of wil je een pakketje kopen met de materialen. Koop je pakketje hier.

De inhoud van het pakketje:
- 8 kaartjes: 4 grijskleurig en 4 zandkleurig
- Metalen ring
- 3 stukjes touw
- 6 kleine afbeeldingen
- Metalen ring

Hoe maak je het:
1. Kies de afbeeldingen die jij op de kaartjes wilt. Je kunt ook eigen foto's gebruiken van jou en je geliefde. Plak de afbeeldingen op de kaartjes met dubbelzijdig tape.
2. Op de zijdes waar je geen afbeelding hebt, kun je iets schrijven voor je grote liefde.
3. Maak met een perforator gaatjes in een van de hoeken (linksboven bijvoorbeeld), om daarna met de metalen ring het boekje te maken.
4. Gebruik de stukjes touw om bijvoorbeeld strikjes van te maken en die op te plakken met dubbelzijdig tape of lijm.
5. Versier het boekje verder in je eigen stijl.
6. Pak het boekje leuk in met inpakpapier en hang er een boomschijfje aan (zie onderaan voor een voorbeeld).

Wat je misschien ook leuk vindt:

DIY van de maand februariThe DIY Life - Nederlandse DIY blog

0 reacties:

© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.