DIY: mobielhouder

17:10 The DIY Life 0 Comments

Allereerst even een kleine (nou ja klein...) mededeling: ik heb een nieuwe camera! Wauw, ik ben er echt heel erg blij mee! De foto's zijn er veel scherper en mooier op geworden! Al langer heb ik er over nagedacht om een nieuwe aan te schaffen, maar het moment dat de nieuwe camera er is, is toch wel heel erg leuk! Wil je meer weten over mijn camera? Klik dan hier!
Ondanks al mijn enthousiasme ga ik toch proberen een leuke en makkelijke DIY te laten zien. Het is namelijk een mobielhouder, maar niet zo maar een mobielhouder..!
Wat je voor deze DIY allemaal nodig hebt:
- Je mobiel (uiteraard)
- Een oud casette hoesje (een heeele tijd geleden werden deze nog gebruikt om casette bandjes in op te bergen)
- Washi tape
And that's all!
Ik heb voor een hele leuke blauwe washi tape met sterretjes gekozen, omdat deze goed bij de kleuren van mijn kamer passen, maar welke kleur je kiest is natuurlijk helemaal aan jou!
Nou zal ik eerst eens even uitleggen hoe je van een casette hoesje een mobielhouder kunt maken. Het zit namelijk zo: een casette hoesje (zie de foto hieronder) kan je buigen!
Het enige wat je hoeft te doen, is het hoesje openklappen en hem helemaal doorbuigen naar achteren. Je voelt 'm waarschijnlijk al aan: dat doorzichtige stukje is dus het deel waar je je telefoon kan zetten (of leggen).
De volgende stap is om het casette hoesje te versieren met washi tape! Zelf heb ik alleen het doorzichtige gedeelte versierd met washi tape, maar je kan er ook voor kiezen om het hele hoesje met washi tape te bekleden. It's all up to you!
En dan zijn we alweer bijna aan het einde van deze korte, maar zeer handige (en goedkope!) DIY! Het enige wat je nu nog hoeft te doen, is je mobiel er in zetten and you're ready to go! Mijn mobielhouder staat inmiddels al te pronken op mijn bureau, ik ben er echt gek op! Die blauwe achtergrond maakt het hoesje echt veel leuker.
Hopelijk haal je hier inspiratie uit voor jouw mobielhouder. Ik wens je in ieder geval veel DIY-plezier en hopelijk zie ik je snel terug op Glitteress! C:

Have fun!

Tessa


Comment Form is loading comments...

Wat je misschien ook leuk vindt:

DIY: mobielhouderThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.