DIY make-over: make-up mandje

11:32 The DIY Life 0 Comments

Het is weer tijd voor een make-over! De vorige is alweer een tijdje terug, dat was namelijk een bakje van de kringloop. Vandaag heb ik een make-over voor jullie van mijn make-up mandje!
Als eerste komt wat je allemaal nodig hebt:
- Spuitverf
- Het mandje
Dat is het?! Jup, een makkelijke en snelle DIY! Let's get started!
Oké, dan beginnen we nu met het spuiten van het mandje. Ik heb ongeveer 2 lagen gedaan, omdat het mandje gevouwen is, en er anders nog rode plekken te zien waren. Het was vandaag mooi zonnig weer, dus het droogde gelukkig snel! Als eerst heb ik de buitenkant van het mandje gespoten.
Daarna was de binnenkant aan de beurt! Een tip: gebruik als ondergrond liever geen kranten, want die plakken vaak aan je gespoten stuk vast als het een beetje waait... Ik heb dit keer een oude achterwand van een boekenkast gebruikt (die inmiddels is gesloopt) en dat werkte prima!
En dan het eindresultaat! Ik ben er erg blij mee, en het maakt mijn make-up mandje een stuk chiquer en het past beter bij mijn kamer.
Psst! Doe je al mee met de winactie? Klik hier om te zien wat je kan winnen!


Have fun!


Tessa





Wat je misschien ook leuk vindt:

DIY make-over: make-up mandjeThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.