Opbergpotten: een leuke decoratie!

21:18 The DIY Life 0 Comments

In de keuken staan soms juweeltjes verborgen, die tijdens de grote schoonmaak weer aan het licht komen. Op die manier verschenen ook ineens weer drie vergeten opbergpotten. Deze potten worden bij ons niet meer gebruikt in de keuken, maar dat betekent niet dat ze helemaal niet meer gebruikt worden! Kijk met me mee hoe ik van de potten leuke decoraties heb gemaakt!
De potten die ik gebruik zijn twee grote potten en één kleinere. Ik heb een tijdje nagedacht over wat ik er mee wilde gaan doen, maar ik heb ze uiteindelijk gebruikt op de manier waarvoor ze bedoeld zijn: om dingen in op te bergen. 
De kleinste pot heb ik gevuld met washi tape. Dit is lang niet alle washi tape die ik heb, maar ik vond alle kleurtjes bij elkaar er heel leuk uit zien. En er paste toch redelijk veel in één pot!  De volgende pot, één van de twee grote, heb ik gevuld met potloden. De potloden waren net niet te lang om in de pot te doen, dus dat kwam heel mooi uit!  
 Van de laatste pot heb ik een decoratie pot gemaakt. Ik heb de pot gevuld met witte decoratie steentjes, met daarop een nep roze roosje. Deze pot staat nu op mijn vensterbank te pronken! 
Als je alle drie de potten gevuld hebt, kan je je eindresultaat bewonderen! Wil je weten hoe ik het blauw-wit geruite bakje heb gemaakt, klik dan hier!
Misschien heb jij nog wel vergeten spullen in je huis staan, of in je kamer, en vind je ze na een grote schoonmaak of even zoeken weer terug!

Have fun!

Tessa





Wat je misschien ook leuk vindt:

Opbergpotten: een leuke decoratie!The DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.