Kijk mee: een week in mijn leven!

09:40 The DIY Life 0 Comments

Vandaag neem ik jullie een week mee in mijn leven! Het was een drukke, maar ook heel erg leuke week! Dit is de eerste keer dat ik foto's van mijn week laat zien, maar als je dit vaker wilt zien, laat dat dan even weten in de reacties!
Het is vandaag woensdag, en ik mag gelukkig laat beginnen voor mijn studie. Maar de wekker gaat al om zeven uur, want ik wil veel doen vandaag! Nadat ik uit mijn lekkere bedje warme bedje was gestapt en de ochtend voor mij begon, heb ik ontbeten met lekkere Griekse yoghurt! (De foto is al van een tijdje terug, want ik was vergeten een andere foto te maken) Wil je weten wat ik allemaal voor lekkers ik voor dit ontbijt gebruikt heb? Klik dan hier!
Na het ontbijt was het tijd om te douchen, en de kleren aan te doen. Het zou volgens de weermannetjes (en -vrouwtjes) lekker warm worden vandaag, dus een groen jurkje van de Primark was wat ik vandaag aan had, met een vestje er over van de C&A. Daarna ging ik op mijn kamer aan het werk voor de blog van vanmorgen over christen-zijn tijdens je studententijd. Meestal werk ik een paar dagen vooruit voor de blog, maar dit keer was me dat vanwege drukte niet gelukt. Maar alsnog geen paniek, want de blog is op tijd af gekomen!
Daarna ging ik met mijn studie aan de slag. Over anderhalve week heb ik tentamens (stress..!) en ik maak altijd samenvattingen. Vanmorgen heb ik er de laatste loodjes aan gelegd en 's avonds was hij klaar! Ik liep mooi op schema met mijn planning!
Het weekend had ik samen met mijn vriend een heel eind gewandeld, en onderweg kwamen we hele leuke bloemetjes tegen die we samen geplukt hebben. Ik vond nog een paar leuke vaasjes thuis en daar heb ik ze in gezet. Ik vind ze ontzettend leuk staan en ik vind dit echt wel voor herhaling vatbaar!
Deze week probeer ik elke dag 's avonds een dagboek te lezen, en het dagboek dat ik nu lees, is van Max Lucado: levenslag geliefd.
Het dagboek heeft mooie thema's om over na te denken en is ook erg diepgaand, met sprekende voorbeelden uit de Bijbel el uit het leven van Max Lucado.
De moestuin is er nog steeds, en hier hoop ik binnenkort weer een update van te maken. De komkommer die op mijn kamer staat, is flink gegroeid (echt flink gegroeid)! Ik laat hem over mijn vensterbank lopen, maar als hij te groot wordt, zal ik hem toch een ander plekje moeten geven!
Deze week heb ik ook nog gewinkeld, en ik heb nieuwe sokken gekocht bij de HEMA voor € 1. Ik vond ze echt super leuk en ze waren afgeprijsd! Nou ja, dan kan ik ze gewoon niet laten liggen...!
Dit was mijn week in het kort! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en als je nog een keer zo'n bericht wilt over mijn week of wat ik beleefd heb, laat het dan weten in de reacties!

Have fun!

Tessa





Wat je misschien ook leuk vindt:

Kijk mee: een week in mijn leven!The DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.