DIY zomer collage

19:10 The DIY Life 0 Comments

De zomer is helaas al bijna weer voorbij, en misschien is je school alweer van start gegaan. Maar dat is geen reden om niet na te genieten van de zomer! En wel met een vrolijke en leuke collage!
Wat je nodig hebt: 
Scrapbook of gekleurd papier
Foto's die jou aan de zomer doen denken
Dubbelzijdig tape
Een pen
Een schaar

STAP 1
Verzamel al je foto's van de zomer, of foto's die jou aan de zomer doen denken. Voor de achtergrond kan je een leuk scrapbook- of gekleurd papier uitzoeken, waar je je collage op maakt. Als je alle foto's en je achtergrond hebt, kan je alle foto's zo leggen zoals jij het mooi vindt. De foto's die ik heb gebruikt komen terug in dit artikel, hier kan je lezen hoe je ze maakt.
STAP 2
Plak nu alle foto's op je collage met dubbelzijdig tape. Let op: als je dubbelzijdig tape gebruikt en de foto eenmaal vast zit, is het erg lastig om deze weer los te krijgen.
STAP 3
Tot slot kan je nog een leuke quote toevoegen. Ik heb gekozen voor 'Enjoy your summer'. 
STAP 4
Tot slot heb ik de hoeken van de collage rond afgeknipt, wat ik wat mooier vond lijken. Dit hoef je natuurlijk niet te doen. En dan is dit het eindresultaat van mijn collage!
Have fun (en geniet nog even na van je zomer)!
Tessa







Wat je misschien ook leuk vindt:

DIY zomer collageThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.