DIY Back to School: agenda pimpen

09:16 The DIY Life 0 Comments

Het is weer bijna tijd voor school, en dus ook voor een agenda! Bij de Action kan je een hele leuke DIY agenda vinden voor maar € 0,89! Dat vond ik het pimpen wel waard, en dat heb ik dus gedaan. Kijk met me mee hoe mijn agenda is gepimpt!
Wat je nodig hebt:
De agenda
Washi tape
Stempels
Stickers
Fotootjes
Alles waarmee jij jouw agenda wil pimpen
(Bijvoorbeeld kaftpapier, stiften, etc.)

En dan kan het versieren beginnen! Ik heb zelf eerst gekeken welke stickers / fotootjes ik ging gebruiken voor de agenda. Wil je meer weten over de stickers / fotootjes? Klik dan hier. Ik ging voor een zomers thema in eerste instantie.
Later, toen in de fotootjes op de agenda ging leggen zoals ik ze mooi vond, heb ik geprobeerd van elk seizoen een fotootje te doen. Daarna heb ik er hele leuke stempels bij gepakt van de Kruidvat (€ 1,99). Inkt had ik zelf nog. Mocht je nou geen inkt in huis hebben, dan kan je dat goedkoop bij de Action, HEMA of de Xenos krijgen, of een hobbywinkel.
En toen kon het versieren beginnen! Ik heb voor mijn agenda de fotootjes gebruikt, stempels, washi tape, een pen en knopen (die ik vast heb geplakt met dubbelzijdig tape).
En dit is de achterkant geworden! Ik ben zelf heel blij met het resultaat, en vind het een vrolijke agenda geworden! Hier wil ik wel mee gezien worden! Als je meer wilt weten over de agenda, klik dan hier.
Have fun, terwijl jij jouw agenda maakt!
Tessa





Wat je misschien ook leuk vindt:

DIY Back to School: agenda pimpenThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.