NIEUW: The DIY Life shop

07:57 The DIY Life 0 Comments


Na mijn bevalling en zwangerschapsverlof is het tijd om weer aan de slag te gaan! Vandaag neem ik je mee in project waar ik achter de schermen al ruim een half jaar mee bezig ben, namelijk het opzetten van een webwinkel! En niet zomaar een webwinkel....
In 2015 begon ik mijn blog (The DIY Life, gelijknamig aan de webshop). Ik ben altijd al een creatieve duizendpoot geweest, maar lange tijd heb ik het niet aan gedurfd om de stap te zetten naar het beginnen van een blog. Toch ben ik heel erg blij dat ik uiteindelijk wel alle moed bij elkaar heb geraapt en The DIY Life ben begonnen!

Vier jaar later vond ik het tijd worden voor een nieuwe uitdaging. Het bloggen was me absoluut niet gaan vervelen (in tegendeel!), maar ik was toe aan iets nieuws. Al een tijdje speelde het idee van een webshop in mijn achterhoofd. Ook daar heb ik lang over getwijfeld, maar uiteindelijk heb ik ook díe stap gezet.

Mijn liefde voor DIY wil ik laten blijken door alle items die ik verkoop zelf te maken. Niet alleen is dat ontzettend leuk om te doen, maar ik kan er ook al mijn creativiteit in kwijt. Daarnaast ben ik nu een thuisblijfmoeder, waardoor ik naast de zorg voor onze dochter ook mijzelf kan ontplooien en kan hobby'en met deze webshop.

Er staan al ontzettend leuke producten op de webshop, waaronder een gekalligrafeerde boekenlegger, boomschijfjes waarop je je naam (of een ander woord) kunt laten drukken en een slinger van wasknijpers. Wie mij volgt op Instagram of Facebook heeft (onbewust) al een aantal producten voorbij zien komen. In de stories van Instagram vroeg ik jullie zo nu en dan om jullie mening, waardoor ik gelijk feedback kreeg voor mijn producten. Toen al waren jullie enthousiast over de producten!

Al met al ben ik reuze nieuwsgierig wat jullie van mijn webshop en de producten vinden! Laat het hieronder in de reacties achter, of stuur me een berichtje op social media!

Have fun!
Tessa

Wat je misschien ook leuk vindt:

NIEUW: The DIY Life shopThe DIY Life - Nederlandse DIY blog

0 reacties:

© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.