Cadeautjes inpakken met boomschijfjes

10:43 The DIY Life 0 Comments


Cadeautjes inpakken kan op allerlei manieren en met hele leuke versieringen. Ik heb er al veel over geschreven op mijn blog, maar vandaag wil ik een nieuwe versiering met je delen, namelijk boomschijfjes. Deze kun je om het cadeautje heen knopen en na die tijd kan de ontvanger het boomschijfje een leuke plek geven in huis. Handig toch?


In de shop van The DIY Life vind je deze leuke boomschijfjes (klik hier). Je krijgt er standaard een stukje touw bij om het boomschijfje om het cadeautje te doen of om hem ergens mee aan op te hangen.

Er zijn talloze manieren om je cadeaupapier op te vrolijken. Zo kun je het cadeaupapier binnenstebuiten om het cadeautje doen en zelf stippen of andere figuurtjes op het papier stempelen. Maar ik had het dus over boomschijfjes. Die kun je om het cadeautje vastknopen. Wist je trouwens dat je ook boomschijfjes kunt bestellen met iemands naam er op?

Hieronder volgen een paar leuke voorbeelden!

Zoals ik al zei, kun je de boomschijfjes ook op een andere manier gebruiken. Hieronder laat ik een paar suggesties zien.
Ik hoop dat je hier inspiratie van hebt gekregen!

Tessa



Wat je misschien ook leuk vindt:

Cadeautjes inpakken met boomschijfjesThe DIY Life - Nederlandse DIY blog

0 reacties:

© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.