3x DIY Sinterklaas cadeaupapier

11:19 The DIY Life 0 Comments

Het is alweer bijna Sinterklaas, wat voor mij betekent dat ik weer een surprise voor iemand ga maken. En bij een DIY surprise horen natuurlijk cadeaus! In de winkels zijn hele leuke soorten cadeaupapier te krijgen, maar het ook leuk om zelf cadeaupapier leuk(er) te maken! Dus vandaag geef ik je drie cadeaupapier DIY's. Kijk je mee?

DIY 1: Kleurrijke knopen

De eerste DIY om je cadeaupapier op te vrolijken, is met behulp van dubbelzijdig tape, gekleurde knopen en stempels. Nadat je je cadeau ingepakt hebt, plak je drie (of meer) stroken dubbelzijdig tape op het cadeau. Daarna kan je er knopen op plakken. Als laatste kan je met stempels de naam van de persoon op het cadeau stempelen.

DIY 2: Hartelijke hartjes

 De tweede DIY voor je cadeaupapier is bijna net zo makkelijk als de eerste. Wat je nodig hebt is het volgende: een stukje touw of wol, een ponsje, dubbelzijdig tape, gift tag' en een stift of pen. Ik heb, nadat ik met het ponsje hartjes uit gekleurd papier gehaald heb, de hartjes met dubbelzijdig tape opgeplakt. Daarna pakte ik het stukje wol en daar heb de 'gift tag' daar doorheen gedaan. Daarna heb ik de wol om het cadeau heen gewikkeld.

DIY 3: Vrolijke veren

De derde DIY is ook erg leuk! Wat je nodig hebt: gekleurd papier, wol of touw, stempels, stukje touw en een 'gift tag'. Ik heb eerst veren op gekleurd papier getekend en deze daarna uitgeknipt en op het cadeaupapier geplakt. Daarna heb ik er wol omheen gewikkeld en ben toen gaan stempelen. Tot slot heb ik de 'gift tag' opgeplakt, en een rondje geponst en opgeplakt.
Ik hoop dat jij net zoveel plezier beleeft aan het maken van dit DIY cadeaupapier! Het is zó leuk om te doen, en je kan je fantasie er helemaal in kwijt! En natuurlijk een fijne en leuke Sinterklaas met veel DIY’s!
Wat lijken die cadeautjes bij elkaar toch leuk! Ik word er gewoon blij van! Wat vond jij de leukste cadeaupapier DIY? Laat het me weten op Instagram!
Have fun!
Tessa

Wat je misschien ook leuk vindt:

3x DIY Sinterklaas cadeaupapierThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.