Mijn moodboard voor de toekomst

09:30 The DIY Life 0 Comments

Over een half jaar ga ik op kamers wonen in het buitenland, en dan is het tijd voor een nieuwe start! En dan bedoel ik een nieuwe start qua interieur. Natuurlijk heb je als student niet veel te besteden, maar om voor mezelf een beeld te creëren van de kleuren en meubeltjes die ik leuk vind, heb ik een moodboard gemaakt!
Wat je nodig hebt zijn een paar oude tijdschriften, een schaar en iets om je knipsels op te plakken. Ik heb uit de achterwand van een oude boekenkast een rechthoek gesneden met een stanley-mes. Het is zó leuk om door de woonmagazines te gaan en inspiratie op te doen! Ik zou het liefst wel alles willen kopen wat er op de foto's staat..! Maar helaas zegt mijn portemonnee dan dat hij het niet gaat betalen (ik probeer hem soms wel over te halen, maar hij geeft helaas niet toe).
Gewoon het idee dat ik in de toekomst een huisje (of in dit geval een kamer) kan inrichten met nieuwe, leuke spulletjes maakt me al enthousiast! Naast dit moodboard ga ik ook mijn wishlist van IKEA raadplegen. In het magazine kwam ik ook leuke DIY's tegen, dus jullie gaan binnenkort weer allemaal leuke dingen zien! Voor mij is het helaas nog niet zo ver om dit moodboard in de praktijk te brengen, maar erover dromen kan altijd!

Tijdschriften 

Voor mijn inspiratie heb ik de tijdschriften Landleven en Ariadne At Home gebruikt, want die had ik nog thuis liggen. Je kan alle tijdschriften gebruiken die je maar wilt, maar deze twee komen het dichtst bij mijn persoonlijke interieursmaak. Het moodboard staat ook nog eens heel leuk bij alle kleuren en meubeltjes die ik nu in mijn kamer heb, en is dus ook leuk als decoratie! Ik heb veel inspiratie gehaald uit het maken van dit moodboard, e ik hoop dat dat ook voor jou geldt!

Have fun!
Tessa



Wat je misschien ook leuk vindt:

Mijn moodboard voor de toekomstThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.