Pinterest: herfst DIY inspiratie

12:45 The DIY Life 0 Comments

De herfst is weer begonnen, en de laatste tijd is dat aan het weer ook wel te merken. Dat betekent weer kaarsen aan in huis, eerder donker, het wordt weer kouder.. Maar het betekent ook dat er leuke DIY's te doen zijn, met blaadjes, kastanjes, dennenappels, takjes.... Kortom: tijd voor inspiratie! En daarvoor heb ik gekeken op Pinterest.

Toen ik naar DIY's ging zoeken voor deze herfst, werd ik al helemaal enthousiast! Wat kan je toch veel leuke dingen maken in de herfst! Een aantal van de DIY's die ik leuk vond, heb ik hieronder op een rijtje gezet!


Als je gouden spuitverf hebt en dorre blaadjes, heb je alles al wat je voor deze DIY nodig hebt! Het enige wat je doet is namelijk het goud spuiten van dorre blaadjes. Dit geeft een heel mooi effect, en het ziet er ook nog eens uit alsof ze duur waren.


Deze leuke dennenappel slinger kan je heel makkelijk maken, alles wat je nodig hebt is een stuk touw, dennenappels en ringetjes om in de dennenappels te doen, waar je het touw doorheen kan doen. Als hij klaar is, kan je deze een mooie plaats geven in je kamer!



Deze leuke beker vond ik ook op Pinterest. Het idee is dat je een patroontje uitknipt en daar overheen stempelt. Dan heb je een leuke bestempelde beker! Op de beschrijving van de inkt die je gebruikt, staat of deze geschikt is om in de vaatwasser te gaan, of in de oven om te bakken.



Een leuke manier van zelf geurkaarsen maken, kan door kaneelstokjes om een waxinelicht houder vast te maken. Dit vastmaken kan met een touwtje, maar je kan ze er ook met een lijmpistool aan vast maken. Het lijkt niet alleen leuk, maar het ruikt ook nog eens heerlijk!

Het leuke aan blaadjes in de herfst is dat je er van alles mee kan doen. Zo kan je er ook inkt op doen, en zo blaadjes op een kussen stempelen! Dan heb je een origineel kussen en in feite is het tijdloos!

Heb je, net als ik, van al deze DIY's inspiratie gekregen om leuke dingen te gaan maken? Dan wens ik je heel veel plezier en geniet van de herfst! alle kleuren die er zijn, zijn weer prachtig! En ook een bezoekje aan het bos af en toe kan geen kwaad!


Have fun!

Tessa




Wat je misschien ook leuk vindt:

Pinterest: herfst DIY inspiratieThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.