Mijn favoriete Nederlandse DIY bloggers

19:12 The DIY Life 0 Comments

Nederlandse DIY bloggers zijn er niet veel (merk ik), maar toch zijn er wel een aantal die uitblinken! En die bloggers zet ik hieronder voor jou op een rijtje! Misschien vind je wel een DIY blog die je zó leuk vindt dat je die wel wil blijven volgen! Lees snel verder voor de blogs!

A Cup Of Life

Deze blog wordt gerund door Shifra, die elke werkdag een nieuw artikel post. Ze heeft uiteenlopende onderwerpen, van zelf een DIY houten tuinset maken, tot het inrichten van de slaapkamer en (binnenkort) de grote verbouwing van hun nieuwe huis! Ze schrijft erg leuk, en het is zeker de moeite waard om op A Cup Of Life te bezoeken!

Miss Murphy

Alyssa's blog gaat over DIY, maar ook over beauty, lifestyle en ze schrijft over dingen die haar bezighouden in het leven. Onder andere schrijft ze over het maken van keuzes, geeft ze je tips hoe je het mooiste lettertypes kan schrijven en ze neemt je mee in haar leven door foto's te laten zien van onder andere de afgelopen zomer. Neem zeker eens een kijkje, want het is de moeite waard!

Dat Zit Wel Snor

Een hele leuke, kleurrijke DIY en recepten blog van Renate, waar ze je van alles kan vertellen over de nieuwste mobiel wallapers, lekkere koekjes en leuke DIY's! Als je op haar blog komt, zal je ook ontdekken hoe je zelf "chain andlooped earrings" kan maken en ze neemt je mee in het verhaal over Aura Miauwra. Een kijkje nemen bij Dat Zit Wel Snor zal je niet teleur stellen!

CreaChick

De blog van Maris, moeder van 2 jonge meisjes, gaat over knutsel werkjes voor kinderen, haken, make-overs en nog veel meer. Ook recepten zijn te vinden op haar blog, naast DIY Rapunzel-pruiken die je voor je kind kan maken. Creachick is erg leuk, zeker wanneer als je jonge kinderen hebt!

Deze Nederlandse DIY blogs zijn allemaal de moeite waard om te bekijken! Natuurlijk probeer ik dan ook een beetje mijn eigen DIY blog te promoten, en je uit te nodigen om een kijkje te nemen op mijn eigen blog! Elke dinsdag, donderdag én zaterdag komt er een artikel online.

Have fun!
Tessa



Wat je misschien ook leuk vindt:

Mijn favoriete Nederlandse DIY bloggersThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.