Herfst DIY #3

22:08 The DIY Life 0 Comments

Het is alweer de derde week van oktober, en we zijn inmiddels aanbeland van de derde herfst DIY! De DIY van vandaag heeft alles te maken met glitter and glamour, maar ook met de mooie bladeren die de natuur brengt deze herfst. Ben je benieuwd naar de DIY? Lees dan verder! Ben je benieuwd naar de vorige twee? Klik dan op #1 of #2.
Had je geraden wat de DIY van vandaag is? Het zijn schitterende bladeren! En dan bedoel ik schitterend in de zin van mooi, maar ook in de zin van sparkles. Wat heb je allemaal nodig voor deze herfst DIY? Een aantal bladeren, Mod Podge, een kwast en glitters.
Wat je doet is eigenlijk vrij simpel: je pakt een blad en brengt daar wat ModPodge op aan met je kwast. Daarna kan je de glitters erop doen! Ik heb zelf gekozen voor gouden glitters, maar je kan natuurlijk ook een andere kleur glitters gebruiken. Ik weet niet wat ik met de kleur goud heb, maar het is echt een kleur die past bij de herfst! Het is heel chic en tegelijk ook heel stoer. Welke kleur glitters heb jij gebruikt? Laat het me weten op Instagram! Het leuke van deze DIY is dat je de bladeren niet alleen in de herfst kan gebruiken als decoratie, maar ook in elk ander seizoen! Als is de herfst misschien wel het seizoen waar de bladeren het beste bij passen.
In het potje met glitters dat ik heb (van de Action), zitten per glitterkleur twee openingen: een opening waardoor je in één keer heel veel glitters strooit, en een opening met allemaal kleine gaatjes, waardoor je de glitters gelijkmatig kan strooien. Ik had eerst de glitters door de grote opening gestrooid, maar toen kwamen er ineens wel heel erg veel glitters uit..! Dus toen heb ik de opening met de gaatjes gebruikt, waardoor de glitters mooi gelijk verdeeld werden. De bladeren waarop de glitters gelijkmatig verdeeld zijn, vind ik persoonlijk wat mooier, maar iedereen heeft (gelukkig) zijn eigen smaak!
Deze herfst DIY is dus makkelijk te doen, en je kan alle kleuren glitters gebruiken die je maar wilt! Een mix van glitterkleuren kan natuurlijk ook! Ik hoop dat je deze DIY net zo leuk vond als ik! Volgende week komt alweer de laatste herfst DIY online! Heb je de vorige twee gemist? Niet getreurd, klik dan gewoon op #1 of #2. Deze DIY serie brengt me echt in een herfst mood, jou ook?
Have fun!
Tessa



Wat je misschien ook leuk vindt:

Herfst DIY #3The DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.