Action shoplog november 2016

08:00 The DIY Life 0 Comments

Yes! Vandaag is het weer tijd voor een shoplog van de Action! De laatste shoplog is alweer een tijdje geleden, je kan hem hier lezen. Ik heb weer leuke dingetjes gekocht, en kan niet wachten om ze jullie te laten zien! Kijk je mee?

Allereerst begin ik met een accessoire die je deze winter wel eens hard nodig kan hebben, namelijk handschoenen! Het is natuurlijk elk jaar weer de vraag of de winter weer streng wordt, of juist zacht, maar handschoenen zijn altijd makkelijk! Bij mij thuis is het soms een dilemma, want iedereen wil als het koud is handschoenen mee, en soms zijn ze kwijt... Maar dat hoeft voor mij gelukkig niet meer, want nu heb ik lekkere warme thermoshandschoenen! En weet je wat eigenlijk nog wel het leukste is? Ze waren maar € 2! Dat maakt mijn dag weer helemaal goed!

Natuurlijk konden de washi tapes niet blijven liggen, en heb ik er een paar meegenomen. Want je kan nooit genoeg washi tape hebben! Ik heb drie pakjes gekocht waar in elk pakje drie rolletjes washi tape in zitten. Het thema van de washi's is kerst en/of winter. Er zit een tussen met de tekst 'best wishes', en een leuke met rode rendieren! Maar ook zijn er neutrale met streepjes of met sterretjes. En al deze leuke washi tapes worden weer toegevoegd aan mijn verzameling! Langzamerhand is die verzameling wel heel erg groot geworden, maar gelukkig heb ik een heel handig opbergsysteem voor mijn washi tapes! De washi tapes kosten per pakje € 0,79. 
We gaan langzamerhand weer richting de Kerst, en dat brengt ook kerstballen, gezelligheid en meer met zich mee! Bij de Action hebben ze hele leuke kerstballen van plastic die je zelf een leuke make-over kan geven! Vorig jaar heb ik deze kerstballen ook een make-over gegeven, maar voor dit jaar heb ik een heel ander idee! Wil je weten wat? Tja, dan moet je nog even geduld hebben tot het bijna Kerst is! Per setje van twee kerstballen betaal je € 0,92. Ik kocht twee setjes.
In totaal heb voor ik al deze producten € 6,20 betaald, een koopje! Hopelijk vond je deze shoplog leuk! Wil je de vorige shoplog nog eens terug lezen? Klik dan hier.
Have fun!
Tessa


Wat je misschien ook leuk vindt:

Action shoplog november 2016The DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.