Als je me echt zou kennen, zou je weten dat...

09:21 The DIY Life 0 Comments

Best lastig, om te bedenken wat typisch bij mij past, of wat ik vaak doe, mijn gewoontes, etc. Maar ook wel weer heel erg leuk om zo naar jezelf te kijken! Vandaag dus over mij: als je me echt zou kennen, zou je weten dat...
Als je me echt zou kennen, zou je weten dat...

... ik deze maandag (3 oktober) jarig ben! Houd de blog in de gaten, want wie jarig is trakteert!

... ik te vaak een sarcastische opmerking maak, want dat is mijn humor

... ik soms uren op mijn kamer kan zitten en mezelf prima kan vermaken

... ik dol ben op DIY (maar dat wist je vast al wel)

... ik (best wel) een nerdje ben

... ik niet heel lang ben (1,69 m)

... gitaar spelen me best goed af gaat

... mijn gedachten soms in het Engels of Frans zijn

... ik heeel graag boeken lees, vooral thrillers en detectives (en al een boekenkast vol heb)

... mijn kamer bijna elke week een andere indeling heeft

... mijn hobby's uiteenlopen van gitaar spelen tot boeken lezen en van bloggen tot computer games spelen (vooral de Sims en SimCity zijn zó leuk om te doen!)

... ik niet graag in het middelpunt van de belangstelling sta

... ik vaak het naadje van de kous wil weten als iemand iets vertelt

... stil zitten niet mijn ding is

... ik nogal (behoorlijk) klunzig ben

... ik het heel leuk vind om de 'eerste ontmoeting'-verhalen te horen van koppels

... klussen niet op mijn lijf geschreven is

... ik een perfectionist ben

... 'lightbolb' (oftewel: oh jaa...) momentjes nogal eens voor komen bij mij


Have fun!
Tessa



Wat je misschien ook leuk vindt:

Als je me echt zou kennen, zou je weten dat...The DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.