Mijn favoriete DIY Instagram accounts

08:00 The DIY Life 0 Comments

Op Instagram kan je ontzettend veel DIY ideeën opdoen, veel nieuwe mensen leren kennen en hele mooie foto's bekijken. Tussen al die accounts zitten er een behoorlijk aantal die ik interessant vind en die ik volg, en van al die mensen pik ik er vandaag een aantal uit die echt mijn favoriet zijn! Kijk je mee? Ken jij nog DIY accounts op Instagram die er niet bij staan? Laat het me dan weten in de reacties hieronder!


Deze française blogt over DIY en visual arts. Ze maakt zelf veel DIY's en ze tekent ook veel. De foto's op haar Instagram gaan over kunst en DIY. Ze heeft een uniek idee om haar creativiteit te uiten, door bloemen en andere dingen te gebruiken als accessoire bij een tekening op papier, wat ik heel erg leuk vind.


Dit is het Instagram account van een moeder van twee kinderen, die onlangs verhuisd is. Op haar Instagram zul je veel foto's tegenkomen over de verhuizing en verbouwing, maar ook veel DIY's! Het is erg leuk om te zien dat ze ook DIY's combineert met de verbouwing!


Misschien ken je Shifra wel van haar blog (acupoflife.nl). Ze heeft ook een Instagram account, waarop ze haar laatste DIY's deelt, maar ook dingen uit haar persoonlijke leven. Het is erg leuk om op deze manier ook up-to-date te blijven van A Cup Of Life en te zien wat voor DIY's ze aan het maken is!


Weet je wat Bible Journaling is? Dan zit je bij Illustrated Faith helemaal goed op Instagram! Hierop worden namelijk dagelijks foto's van Bible Journaling gedeeld. Het Bible Journaling gaat samen met veel creativiteit, en dat is ook zeker terug te zien in de foto's! Het is erg leuk om ook op deze manier de Bijbel te lezen en er bij te schrijven en/of te tekenen wat het bepaalde Bijbelgedeelte bij jou losmaakt of wat jij er voor jezelf uit haalt.


Imakin is een bedrijf dat DIY-pakketten verkoopt, die je zelf makkelijk in elkaar kan zetten en daar ook nog eens je creativiteit op los kan laten! Op dit Instagram account is te zien wat er achter de schermen gebeurt, maar ook wat de nieuwe producten zijn. Op de website (imakin.nl) kan je de pakketten vinden en online bestellen.


Ken jij nog andere leuke DIY accounts op Instagram, of weet je er een die zó leuk is dat iedereen er van moet weten? Laat het dan hieronder achter in de reacties!

Have fun!
Tessa

Wat je misschien ook leuk vindt:

Mijn favoriete DIY Instagram accountsThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.