Handlettering quotes voor vaderdag

08:00 The DIY Life 0 Comments


Heb jij jouw moeder (ook) verwend op moederdag - of misschien jezelf? Mijn moeder én schoonmoeder zijn de allerliefste moeders in mijn ogen. Ze zijn er altijd voor ons en ik ben het hele jaar door dankbaar voor hen, niet alleen op moederdag. Maar laten we onze vaders ook niet vergeten...! Zij verdienen net zoveel liefde als onze moeders. Daarom laat ik je vandaag drie handlettering quotes zien die je voor jouw vader kunt maken.

Mijn vader betekent persoonlijk veel voor me. Hij is mijn voorbeeld als het gaat om ergens helemaal voor gaan, maar ook om kansen aan te pakken en voor jezelf op te komen. De band met mijn vader zie ik als iets bijzonders, de 'vader-dochter relatie' blijft iets bijzonders. Al van jongs af aan gingen we samen op pad en hadden we vader-dochter momenten. We gingen samen winkelen, maar ook hielp ik hem als jong meisje al met zijn hobby.

Door de jaren heen ben ik mijn vader enorm gaan waarderen. Het scheelde niet veel, of ik was mijn vader verloren door een ziekte. In die moeilijke tijd besefte ik me hoe belangrijk het is om aan mijn vader (of iemand anders die belangrijk voor je is) te laten zien dat ik van hem houd. Ook heeft die tijd me laten inzien hoe enorm dankbaar ik mag zijn dat mijn vader er nog is. Menig keer tijdens de zwangerschap had ik een intens moment van dankbaarheid een veel emoties, vanwege het besef dat mijn vader de komst van zijn eerste kleinkind mee mag maken.

Een mooie quote is leuk om aan je vader cadeau te geven voor vaderdag. Misschien hecht jouw vader niet zoveel aan cadeaus (net als mijn vader), maar meer aan zelfgemaakte dingen - iets persoonlijks, speciaal voor hem. Daarom leek het me leuk om je drie verschillende handlettering quotes te laten zien die je kunt maken voor vaderdag. Ook laat ik je twee soorten alfabet zien die je zelf na kunt maken.


Hieronder zie je twee soorten alfabet die ik heb gemaakt om je op weg te helpen. Met dit alfabet kun je veel leuke quotes maken. Natuurlijk zijn er nog talloze andere soorten letters en alfabet, die je makkelijk kunt opzoeken op Pinterest.

Tot slot heb ik nog een quote die je op twee manieren kunt invullen. Bij deze quote heb ik een simpele banner gebruikt. In deze video leg ik je uit hoe je ook andere soorten banners stap voor stap kunt maken. Een tip die ik je mee wil geven voor alle quotes: gebruik hulplijnen met potlood, die je na die tijd weer kunt uitgummen. Ik merk bij mezelf dat ik snel scheef ga schrijven, of dat de letters aan het eind van het woord kleiner zijn dan aan het begin. In dat geval zijn hulplijnen heel handig. En als je de quote af hebt, kun je ze zo weer uitgummen, niemand die het door heeft!

Hoe verras jij jouw vader op vaderdag?
Have fun!
Tessa

Wat je misschien ook leuk vindt:

Handlettering quotes voor vaderdagThe DIY Life - Nederlandse DIY blog

0 reacties:

© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.