Zo creëer je een ultiem verjaardagsgevoel

10:00 The DIY Life 0 Comments


Als ik denk aan een feestje, denk ik aan slingers, ballonnen, taart en natuurlijk cadeautjes. Je verjaardag vier je maar één keer per jaar, dus dan mag je er een leuk feestje van maken!  Maar wil je weten wat mijn verjaardag compleet maakt? Je leest het hieronder.
Bron: Pinterest

Alle ideeën die ik gebruik in dit artikel komen van Pinterest. Zonet had ik het al even over slingers, en daar wil ik dan ook mee beginnen voor deze Pinspiratie! Want een verjaardag zonder slingers... dat is voor mij ondenkbaar. Juist de slingers en ballonnen geven mij het gevoel dat ik jarig ben. Na een tijdje zoeken op Pinterest kwam ik hele leuke slingers tegen, die ik ook wel op mijn eigen verjaardag zou willen. (Ik zit me net te bedenken dat dit eigenlijk een wishlist is, haha) Ik ben overigens nog lang niet jarig (pas in oktober), maar daarom is het niet minder leuk om alvast naar verjaardagsspulletjes te kijken.

Maar goed, we waren gebleven bij de slingers! Ik hou van kleur en vrolijkheid, en daarom heb ik deze vrolijke slingers gekozen. Ze zijn gemaakt van hout met een likje verf en een lettersticker - heel makkelijk te maken dus! De houten slinger die je hier voor nodig hebt, kan je bij de Action krijgen, die ik al eens eerder heb gebruikt voor deze DIY.
Bron: Pinterest

Naast slingers kan je natuurlijk de ballonnen ook niet vergeten! De ballon op de foto hieronder vond ik erg origineel, en super leuk! Het is een doorzichtige ballon met confetti er in. Het leuke aan deze ballonnen is dat je er allerlei kleuren confetti in kan stoppen die je maar wilt! En het valt me net pas op dat er ook nog een leuk lintje aan de ballon hangt.
Bron: Pinterest

Wat is er nou leuker dan alle bekers, bordjes, servetten, etc. in dezelfde kleur of in hetzelfde thema te hebben? De onderstaande vond ik erg leuk, en ik bedacht me net dat je dit ook makkelijk zelf kan maken! Het enige wat je nodig hebt, is een stoot washi tape, verf en let the fun begin! Je zou dit DIY project ook heel goed kunnen doen met je vriendinnen tijdens je verjaardagsfeest, dan kan iedereen haar eigen bestek en bekers maken.
Bron: Pinterest

Als allerlaatste staat er iets op mijn wishlist (want dat is dit eigenlijk wel aan het worden) wat ik nog nooit eerder op mijn verjaardag heb gedaan. Het lijkt me zo ontzettend gaaf om een piñata te hebben, vol met verrassingen! Je ziet het soms wel in films, en ik zie ze ook wel eens in de winkels liggen (kant-en-klaar). De piñata hieronder op de foto vond ik een van de leukste die ik op Pinterest tegenkwam: een grote doos popcorn!
Bron: Pinterest

Hoe creëer jij een ultiem verjaardagsgevoel?

Have fun!
Tessa

Wil je op de hoogte blijven van The DIY Life? Volg me dan op Instagram, Facebook en Pinterest!



Wat je misschien ook leuk vindt:

Zo creëer je een ultiem verjaardagsgevoelThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.