Genomineerd voor de DIY Blog Award 2017!

09:49 The DIY Life 0 Comments


Vandaag kreeg ik een e-mail, waar mijn mond van open viel, van verbazing. Begrijp me goed, dit is hele positieve verbazing. Want.... The DIY Life is genomineerd voor de DIY Blog Award 2017 van MrKortingscode.nl! Dit vind ik een enorme eer, en het is voor mij de allereerste keer dat mijn blog genomineerd is voor een Blog Award! Maar, om die award te winnen heb ik jouw hulp nodig.

Je kan stemmen op jouw favoriete DIY blogger (natuurlijk hoop ik dat dit The DIY Life is) door hier te klikken of door op de foto hier onder te klikken.
Bloggen is voor mij een grote hobby geworden, wat ik al meer dan 2 jaar met veel plezier doe. Voor mij is het heel gaaf en een grote erkenning als blogger om genomineerd te worden voor een DIY Blog Award. Ik wil heel graag nog meer leuke DIY blogs schrijven en jou inspireren met alle ideeën die ik met je deel op dit blog.

Have fun!
Tessa



Wat je misschien ook leuk vindt:

Genomineerd voor de DIY Blog Award 2017!The DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.