Als je me echt zou kennen, zou je weten dat... (2)

08:00 The DIY Life 0 Comments


Het is leuk om te weten wie er achter een blog zit. Af en toe laat ik foto's van mezelf zien, maar in feite zegt dat maar weinig over wie iemand echt is. Daarom hier een beetje meer over mij: als je me echt zou kennen, zou je weten dat.... Dit artikel heb ik ook in 2016 gemaakt (die lees je hier), en het leek me leuk om te zien of ik in de tussentijd veranderd ben (of juist niet). Lees je mee?

Als je me echt zou kennen, zou je weten dat...


... ik mezelf prima kan vermaken en het zelden gebeurt dat ik me verveel

... humor voor mij heel belangrijk is

... ik (best wel) een nerdje ben

... plannen om mijn lijf stond geschreven, maar ik daar de afgelopen jaren wat van af ben gestapt

... ik niet heel lang ben (1,69 m)

... ik het inrichten van ons nieuwe huis ontzettend leuk vind

... stil zitten niet mijn ding is (maar tijdens de zwangerschap dit wel moet)

... ik ongelofelijk eigenwijs en koppig ben

... ik nogal (behoorlijk) klunzig ben

... ik niet graag in het middelpunt van de belangstelling sta

... ik het heel leuk vind om de 'eerste ontmoeting'-verhalen te horen van koppels

... ik christen ben en het geloof in mijn leven onmisbaar is

... ik mij ontzettend druk kan maken on de kleinste dingen

... mijn familie alles voor me is

... ik al vergeetachtig was vóór de zwangerschap (en tijdens de zwangerschap alleen maar meer....)

... ik nieuwe dingen leren heel leuk vind

... ik mezelf (te) vaak wegcijfer

... ik dól ben op 'pindarots' (een boterham met pindakaas en hagelslag)

... bakken echt mijn ding is

... ik totaal niet kan koken (oké, wel met recept, maar zonder recept moet ik maar niet proberen)

... ik het ontzettend leuk vind dat jij de moeite neemt om mijn blog te lezen!

In de afgelopen twee jaar ben ik niet heel veel veranderd, maar toch stonden er in 2016 een aantal andere punten in dit lijstje. Wil je weten welke? Je leest ze hier.

Have fun!
Tessa

Wat je misschien ook leuk vindt:

Als je me echt zou kennen, zou je weten dat... (2)The DIY Life - Nederlandse DIY blog

0 reacties:

© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.