Mijn goede voornemens voor 2017

08:00 The DIY Life 0 Comments

Vorig jaar december deed ik een serie van twee delen over goede voornemens (deel 1 - deel 2). Toen had ik het over een heel jaar elke dag iets opschrijven waar ik dankbaar voor ben. Ook gaf ik 21 originele ideeën voor goede voornemens. Dit jaar heb ik weer een aantal goede voornemens, maar nu voor The DIY Life!


De goede voornemens die in deel 2 van vorig jaar staan, hebben vooral te maken met jezelf en met goede doelen. Dit jaar wil ik het iets anders aan gaan pakken. Ik ga namelijk goede voornemens maken over bloggen en DIY's!


1. Drie artikelen per week online

Tot nu tot is het me (vanaf oktober dit jaar) gelukt om elke week drie artikelen online te zetten, namelijk op dinsdag, donderdag en zaterdag. Dit wil ik blijven volhouden. Het is veel werk, maar ik vind het ontzettend leuk om te doen! Dus voor mijn trouwe volgers (en natuurlijk iedereen die The DIY Life bezoekt): de artikelen zullen op dezelfde dagen verschijnen!


2. Meer DIY's doen

De afgelopen tijd heb ik het erg druk gehad met school en met het vinden van een stageplaats in het buitenland. Omdat dat veel tijd kost, ben ik er niet echt aan toe gekomen om veel DIY's online te zetten, maar ik wil dit graag volgend jaar veranderen! Ik ben al druk bezig met veel leuke en nieuwe DIY's voor het nieuwe jaar. Het maken van de DIY's vind ik ontzettend leuk om te doen, en het is ook een soort van ontspanning. En tegelijk laat ik ze aan jullie zien, dus win-win!


3. Elke dag een foto op Instagram plaatsen

Wie The DIY Life op Instagram volgt, weet dat ik dit tot nu toe trouw heb gedaan. Soms kwamen er meerdere foto's op een dag online, maar meestal is het een foto per dag. Dit wil ik blijven doorzetten, omdat ik merk dat jullie het leuk vinden om elke dag wat van The DIY Life te zien! Het liefst zou ik elke dag een paar foto's op Instagram zetten, wie weet gaat me dat wel lukken!


4. Meer laten zien van achter de schermen

Bij andere bloggers zie ik soms voorbij komen dat ze snapshots van die week laten zien, of hun geluksmomentjes van die week laten zien. Ik wil hier ook wat meer mee bezig zijn, en ik wil jullie ook wat meer van mezelf laten zien en van wat er achter de schermen van The DIY Life gebeurt! Een tijdje geleden plaatste ik dit artikel met als titel: "Als je me echt zou kennen, zou je weten dat..." Dit artikel is veel gelezen, en dat is toch wel een stille hint denk ik dat jullie mij beter willen leren kennen!


5. Meer bezoekers en meer interactie met mijn lezers

Per maand zit ik nu tussen de 900 en 1.000 bezoekers, wat neerkomt op ongeveer 11.000 bezoekers per jaar. Dit is een geweldig aantal, en ik ben heel erg blij met al mijn bezoekers! Het is natuurlijk helemaal geweldig als dit aantal nog verder omhoog gaat! Sinds half november kan je ook reageren op mijn artikelen (wat voor die tijd niet kon) en ik hoop ook daardoor meer in contact met jullie te komen!


6. Samenwerken met andere bloggers

Last, but certainly not least is dat ik heel graag meer wil samenwerken met andere bloggers. Dit jaar heb ik samenwerkingen gehad met een aantal bloggers en zijn er ook gastblogs online gekomen. Ik vond het heel erg leuk om samen met een andere blogger iets leuks te maken of een tag te doen! Lijkt het jou als blogger leuk om met The DIY Life samen te werken? Stuur me dan even een berichtje via het contactformulier op de blog, of via een mail naar thediylife@outlook.com!


Have fun!
Tessa




Wat je misschien ook leuk vindt:

Mijn goede voornemens voor 2017The DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.