Pinterest: 4 leuke winter DIY's voor je interieur

10:05 The DIY Life 0 Comments

Follow my blog with Bloglovin
De winter is er weer bijna, maar wat is het al koud..! Vanmorgen was ik toch wel heel erg blij dat de verwarming al aan stond en ik nog even in mijn bedje kon blijven liggen. Dat de winter er aan zit te komen, is nu toch wel echt een feit. Maar de winter hoeft niet alleen maar koud en saai te zijn, je kan in de winter ook hele leuke DIY's doen om je interieur mee te decoreren!

Op Pinterest vind je hele leuke DIY ideeën (volg je The DIY Life al op Pinterest?) en dus ook DIY's voor in de winter. Ik zocht er vier leuke voor je uit, en die heb ik hieronder op een rijtje gezet! Oh, en als je even zat bent van de winter, of je zit in een dipje, lees dan deze anti-winter dip tips!


1. Cozy candles

Kaarsen kunnen natuurlijk het hele jaar door, maar vooral in de winter maken ze het net even gezelliger thuis vind ik! En dan is het ook heel erg leuk dat er zoveel verschillende soorten, maten en kleuren kaarsen zijn (en sommige met een lekker geurtje). Op Pinterest kwam ik dit idee tegen van de Leen Bakker: een dienblad met verschillende kaarsen, aangekleed met wat dennenappels. Dit is een heel erg leuk idee om je huis mee te decoreren, en het staat heel gezellig!


2. Happy windows

Als kind was het voor mij geweldig als ik op het raam kon tekenen, en nu nog steeds. Ik kwam dit leuke idee tegen voor een DIY: je eigen raamtekening! Ik heb even opgezocht waarmee je zo'n tekening maakt, maar dat kan gewoon met een krijtstift! En als je dan een foutje hebt gemaakt, kan je gewoon een natte doek pakken, en de stift er zo af halen. Kijk voordat je gaat tekenen wel heel goed of dat ook echt met de stift kan die jij gebruikt. Heb je ideeën nodig voor handlettering tekeningen? Klik dan hier.


3. Melting Cup

Thuis maak ik in de winter vaak lekkere warme chocolademelk (wie nog meer?). Die chocolademelk wordt helemaal leuk in een mok die je zelf versierd hebt! Op The DIY Life vind je hier een DIY over, en hieronder staat nog een ander voorbeeld. Ik vond de tekst op deze mok heel erg leuk: "I'd melt for you" (en ook nog eens toepasselijk)!


4. Doodles all over

Iets wat ik de laatste tijd heel erg leuk begin te vinden, is handlettering! Een tijdje terug schreef ik er een artikel over, en ik blijf het steeds leuker vinden. Op Pinterest vond ik deze leuke foto van allemaal 'doodles' met een Kerst thema. Dit kan erg leuk zijn om zelf te maken op een krijtbord bijvoorbeeld, en dan in je kamer op te hangen!

Heb je nog niet genoeg van deze winter DIY ideeën? Neem dan een kijkje op Pinterest!

Have fun!
Tessa

Wil je op de hoogte blijven van The DIY Life? Volg me dan op Facebook, Instagram of Pinterest!
Follow my blog with Bloglovin


Wat je misschien ook leuk vindt:

Pinterest: 4 leuke winter DIY's voor je interieurThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.